art 2004/1
TO CONTENTS
BACK

Feliksas Jakubauskas. Šviesos namai. 2003, vilna, šilkas, dirbtinis pluoštas, mišri technika, 127x192

Jaunius Erikas Kaubrys. Pavasario peizažas. 2000, lietas, klijuotas, šlifuotas, poliruotas stiklas, 30x50x15
Personalinės parodos
1998 Stiklo plastikos paroda, „Akademijos" galerija, Vilnius
Stiklo skulptūrų ir grafikos paroda (kartu su V. Kalniniu), „Kauno lango" galerija
1999 Stiklo ir akvarelės paroda (kartu su E. Nalevaika), „Kauno lango" galerija
2000 Stiklo ir akvarelės paroda (kartu su E. Nalevaika), Alytaus kraštotyros muziejus
Stiklo plastikos paroda, Klaipėdos galerija

Jaunius Erikas Kaubrys. Pozicija. 1998, lietas, klijuotas, šlifuotas, poliruotas stiklas, 35x40x20
Svarbesnės grupinės parodos
1995 Kalėdinė stiklo paroda, Dizaino salonas, Kaunas
1997 Stiklo dailininkų paroda, Dailininkų sąjungos galerija, Vilnius
1998, 2003, 2004 klubo „Sfinksas" parodos, skirtos Lietuvos Nepriklausomybės dienai, Kauno paveikslų galerija, Kauno apskrities viešoji biblioteka
1999 Stiklo plastikos paroda (kartu su A. Daugėla, V. Janulioniu), „Naujųjų skliautų" galerija, Vilnius
Kauno stiklo dailininkų paroda, LDS Kauno galerija
2000-2002 Tarptautinė Šiaurės šalių stiklo paroda „Nordic Glass 2000 - Glass without boundaries", Kopenhaga, Danija; Oslas, Norvegija; Stokholmas, Švedija; Helsinkis, Suomija; Talinas, Estija; Ryga, Latvija
2000 Tarptautinė stiklo paroda „Vitrum Balticum", Keramikos muziejus, Kaunas
Kauno dailininkų paroda, Krokuvos dailės galerija „Podbrzezie", Lenkija
Kauno taikomosios dailės paroda, Kauno paveikslų galerija
Stiklo ir juvelyrikos kalėdinė paroda, „Kauno lango" galerija
2001 Tarptautinė stiklo paroda, Rygos dailės akademija, Latvija
Lietuvių stiklo dailininkų paroda, Silkeborgo dailės muziejus, Danija
2001-2004 Geriausio metų kūrinio parodos, Kauno paveikslų galerija
2002 VDA Kauno dailės instituto dėstytojų ir studentų stiklo paroda. Projektas „Nežinoma XX a. paskutinio dešimtmečio Lietuvos dailė", LDS Kauno galerija
paroda „Vanduo ir spalva", Kauno paveikslų galerija
tarptautinė stiklo paroda „Vitrum Balticum II", Keramikos muziejus, Kaunas
2002-2003 Naujametinė stiklo dailininkų paroda, Dizaino salonas, Kaunas

Jaunius Erikas Kaubrys. Torsas. 1995–1998, lietas, šlifuotas, poliruotas stiklas, 30x50x15
Simpoziumai
2000 Tarptautinis stiklo simpoziumas Holmegardo stiklo gamykloje, Danija

Jaunius Erikas Kaubrys. Driežas. 2003, lietas, klijuotas, šlifuotas, poliruotas stiklas, 45x25x20

Interjero darbai
1990 vitražas „Smilga" (diplominis darbas, 10 kv. m), Juodkrantė
1991-1993 Marijos Taikos Karalienės bažnyčios vitražai (120 kv. m), Klaipėda
1994-1995 Sintautų bažnyčios vitražai (80 kv. m), Šakių r.
1995 Šv. Mikalojaus bažnyčios vitražas „Arkivyskupo T. Matulionio portretas" (1,5 kv. m), Kaunas
restorano „Margiris" vitražas (2 kv. m), Kaunas
restorano „Didžioji siena" vitražas „Senamiestis" (8 kv. m), Kaunas
1995-1996 Daugų bažnyčios vitražai (56 kv. m), Alytaus r.
1998 kavinės „Mėlynoji paukštė" šviestuvas, Kaunas
1999 KTU Vadybos fakulteto dekoratyvinis akcentas, Kaunas
Vaišvydavos autoremonto įmonės administracinio pastato vitražas, Kauno r.
„Tamro" firmos administracinio pastato dekoratyvinis akcentas - sienelė, Kaunas

Apdovanojimai
2000 diplomas už stiklo kūrinių kolekciją parodoje „Kauno taikomoji dailė"
2001 LDS diplomas už kūrybinius rezultatus


Jaunius Erikas Kaubrys: Transparent Images of Glass

by Raimonda Kogelytė-Simanaitienė

Jaunius Erikas Kaubrys appeared on the Lithuanian art scene in the end of the 1990s. His glass pieces combine the hot and cold techniques of glass treatment, while the forms he chooses reflect the artist’s interest in natural forms and the symbolism of human figure. A generalized motif, heavy masses of glass, and rough surfaces married with dark gloomy colors, slightly intermingled with brighter details, all contribute to the dimension of mystery in his glass pieces.
Under the impact of his trip to Venice, the artist has been recently employing more diversified viewing angles, a larger variety of substance, controversial details and silhouettes, abstract as well as realistic, to produce the ultimate effect of intrigue, paradox, grotesque. Ever deeper understanding of the medium he works with and the growing mastery of technology is apparent in his later works, particularly those with pronounced curved surface.

TO CONTENTS
BACK